خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/09 - 12:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
در دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر و وزیر خارجه قطر مطرح شد؛

تاکید بر ضرورت تداوم تلاش های مشترک برای پایان بخشیدن به جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه مردم غزه

وزیر خارجه کشورمان در جریان سفر امروز خود به دوحه و در ادامه رایزنی ها در خصوص توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه با نخست وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های سیاسی خود در دوحه امروز (سه شنبه 9 آبان ماه) با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار و در خصوص آخرین تحولات غزه و لذوم توقف جنایات رژیم صهیونسیتی گفتگو کرد.



وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر همچنین بر ضرورت توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی و ارسال کمک‌های مستمر و گسترده انسانی و همچنین بررسی برخی ابتکارات مطروحه تبادل نظر کردند.











دیدار حسین امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر


در این دیدار آخرین تحولات جاری در فلسطین و بحران در غزه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت. 



طرفین اوضاع در منطقه در نتیجه تداوم بحران جاری در غزه را انفجارآمیز دانسته و بر ضرورت تداوم تلاش های مشترک بمنظور توقف حملات نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و پایان بخشیدن به جنایات جنگی صهیونیست‌ها و نیز شکستن محاصره ضدانسانی علیه غزه و ارسال فوری کمک های انسان‌دوستانه تاکید کرده و در خصوص راه های تحقق این اهداف مشورت و تبادل نظر کردند. 



دو طرف همچنین نسبت به تداوم تلاش های مشترک در این زمینه و استفاده از ظرفیت های مشترک کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و متوقف کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه اتفاق نظر داشتند و قرار شد به مشورت‌ها و تلاش های مشترک خود ادامه دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370768
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار